sobota, 27 marca 2010

Przymiotnik oswojony

Taki oto dramatyczny tytuł wyczytałam w informacjach (tych najważniejszych, ma się rozumieć :)

"Obrzydliwe zwierzę wtargnęło na plac gry

W czasie wtorkowego meczu ćwierćfinałowego Remes Pucharu Polski pomiędzy Wisłą Kraków i Lechią Gdańsk rozgrywanego na stadionie Hutnika Kraków doszło do nietypowego wydarzenia. Na boisko wtargnął ....
Obecność zwierzęcia nie przeszkodziła piłkarzom w kontynuowaniu gry (...)".

Jak obstawiacie? Jakie zwierzę mogło być aż tak obrzydliwe? Bo ja nie zgadłam. Ani trochę nie czuję obrzydzenia do zwierzaka. Za to coraz bardziej wątpię w to, czy redaktorzy serwisów informacyjnych aby na pewno znają język polski.

17 komentarzy:

  1. Zwierzątka na ogół nie są obrzydliwe, poza jednym malutkim wyjątkiem. W każdym bądź razie jakby ten malutki wyjątek wtargnął na boisko, to sama bym się do kosza wrzuciła.

    Że niby nie ta dyscyplina? Spoko, wzrost też nie ten. Przy odpowiedniej motywacji i kosz na boisku do nożnej się znajdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki to wyjątek? :D
    Dla mnie jedyne obrzydliwe zwierzątko to rosówka, ale przy jej tempie poruszania się i rozmiarach, trudno mówić o wtargnięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obrzydliwym zwierzęciem może być tylko (prawie)nagi, na śmierdząco spocony człowiek, zaniedbany, niedomyty, uważający się za maczo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrzydliwa jest ta no królowa termitów, ale po pierwsze nie w Polsce po drugie jakoś nie wyobrażam sobie by mogła gdziekolwiek wtargnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeti! Obserwowano go przecież w Tatrach, teraz biedak po prostu chciał pokopać piłkę. Zaraz obrzydliwy...!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam bladego pojęcia, jakie to obrzydliwe zwierze...kaczka?

    ale to nie zwierzę, jednak... obstawiam kozę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też już prawie głowę złamałam.. Może jakiś osioł! Wtargnął i stanął z boku.. ;)

    Ale osiołki są fajne, więc pewnie pies zwyczajny. Osikał słupek bramki i dlatego tak go nazwali..

    A w ogóle to Cześć chciałam powiedzieć, Magento. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. crimen0excepta27 marca 2010 21:08

    Postanowiłem być krnąbrny i przebiegły więc wygooglowałem kawałek treści z bloga magenty i już wiem jakie to zwierzątko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli obrzydliwe to jedynie szczur. Tak. Obstawiam szczura:)

    OdpowiedzUsuń
  10. już_prawie_jak_święty;)28 marca 2010 00:31

    CHIPOPOTAŁ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczur, stawiam na szczura:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stawiam na łachmytę kibola, jakoś zwierzęta dla mnie nie są obrzydliwe :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja obstawiam pijanego psedukibica :):):):)

    OdpowiedzUsuń