środa, 11 listopada 2009

Wesołość

Nigdy nie jest tak wesoło, żeby nie mogło być weselej.
Osobiście jest mi weselej, kiedy głupota dostaje po łbie. Tym razem personifikacją głupoty była, po raz kolejny, "kontrowersyjna wokalistka" Doda. Ani ona wokalistka ani kontrowersyjna. Doda przegrała proces o naruszenie dóbr osobistych. Naruszyć miał niejaki Mieszko z Grupy Operacyjnej nazywając Dodę blacharą.
Doda się oburzyła, bo tylko jej wolno się zachowywać jak wulgarnemu lachonowi i pozwała Mieszka, podkreślając, że tak szlachetnie zapracowaną kasę w postaci grzywny od rzeczonego przeznaczy na cele charytatywne. Szlachetny poryw serca szlag trafił. bo sąd uznał, że Mieszko ma prawo do wyrażenia własnej opinii na temat osoby publicznej. No cóż, noblesse (hłe. hłe) oblige.
Mieszko skomentował to tak:

"(...) Doda dobre imię sama sobie odebrała. Zrobiła to przy użyciu trzech narzędzi: wulgarnego sposobu bycia, bazarowego wizerunku i werbalnej biegunki, którą wylewa z ust przy każdej okazji."

Werbalna biegunka? :) A pan prezydent dalej przemawia w tym deszczu.

8 komentarzy:

  1. Pan prezydent po następnych wyborach nie będzie musiał tyle przemawiać.Gdyby nie było tego od parasolki to może trochę jeszcze zdążyłby urosnąć.Doda jaka jest każdy widzi, ja tam nic do niej nie mam.Sama stworzyła swój wizerunek więc ma za swoje.Słyszałem(bo nie zauważyłem tego:)) ż jast inteligentna, że ma wysoki iloraz inteligencji.Prawda to?

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooo, w każdym razie ona Doda bardzo się stara wszystkich utwierdzać w tym przekonaniu.
    Ja też nie widzę, ale wiesz... może już wzrok nie ten :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może nie patrzyliście tam, gdzie trzeba:) U nas w pracy jeden pan technik zaczął zachwycać się Dodową inteligencją dopiero po obejrzeniu jej zdjęć w Playboyu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, "gwiazda" lśni....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale , że co ? Blachara , bo mu wyklepać chciała ??? No fakt też bym była oburzona taką brutalnością w obchodzeniu się z tym co w facecie najlepsze ;))))))) A prezeydent ? On taki malusi , że w tym dedzczu go nie zauwazyłam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. A można gdzieś dorwać ten test, którym badano Dodzie iloraz inteligencji?
    Może to był iloraz: dwa dzielone na jeden?

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie cieszy , że jest taka Doda :):):) Mogę śmiało powiedzieć , że są gorsi poeci i tekściarze niż ja :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszko,Mieszko nasz koleżko...tak mi się zrymowało :)

    OdpowiedzUsuń